fredag 13 juli 2012

Lite kort om mina senaste dagar!:





Lite kort om mina senaste dagar:

I onsdags mötte jag upp Paula på klubben för att träna, och vi stack ut och sprang samt körde medicinboll. Efteråt gick vi till stan där jag inhandlade lite nya kläder; två klänningar och en ny bikini.
När vi väl var färdiga var klockan runt halv sju, så vi hyrde en film och när vi kom hem väntade pappa med pizza!

Morgonen därpå (igår, torsdag) åkte vi ner till biblioteket och lånade lite böcker, och senare på eftermiddagen åkte vi till träningen. Efter träningen hade vi (jag och familjen) grillkväll tillsammans med några kompisar till pappa - det var toppen!

Jag hoppas att ni haft en underbar och solig vecka (för här har det mest regnat), och att ni får en fortsatt bra fredag - kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar