söndag 29 juli 2012

Fish 'n Chips

Under dagarna som gått har jag solat, badat, tränat, ätit mycket (och god) mat, och glass!
Jag har även sett på OS invigningen, vilken verkligen höjde ribban för OS-invigningar och fick/får mig att undra vad Rio de Janerio - Brasilien, som håller i OS år 2016, kan tänkas hitta på?

Igår sov jag över med Hannah, och på kvällen åt vi hemmagjorda Fish 'n Chips. Det var väldigt gott, för vem kan undgå att gilla det här? Vi kollade också in när Sara och Martina simmade i kvartsfinal.

På förmiddagen idag tog vi det lugnt och såg på The Prestige. Filmen var bra, (mer fakta om den hittar ni om ni klickar på länken/titeln) även om den blev lite komplicerad och svår att förstå mot slutet.
Kring lunch åkte Hannah hem, och i övrigt har jag bara tagit det lugnt och läst, och ikväll antar jag att det blir mer OS på tv:n.
Jag hoppas att ni haft en underbar vecka, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar