tisdag 12 juni 2012

Olly Murs - Dance With Me Tonight

 

Totalt underbar låt!

2 kommentarer:

  1. Visst är det en härlig låt :)<3!?
    Mina Olly Murs favoriter:
    *I´ve tried everything
    *Busy
    *This song is about you
    *Thinking of me
    *Dance with me tonight
    *Oh my godness

    Ska ta och läsa den boken (med den långa titeln)<3
    Puss

    SvaraRadera
  2. 1. Det är en hund, tror jag...
    2. Har du hört hur Olly pratar? Hihi, hans dialket alltså ;P<3
    3. Jag ska läsa den!
    4. Johanna, kan du fatta! Det är snart sommarlov! Jag sitter och ler för mig själv<3 Du vet Ronjas vårskrik? Jag ska skaffa mig ett sommarlovs-skrik. Jag vill bara ställa mig och skrika för att jag är så underbart lycklig!<3
    5. Du var så söt så<3 Men oftast räcker det med bara 2 flätor<3 Jag ska köra på 2 st framöver, för då blir det inte så "burrigt" ^^<3

    SvaraRadera