måndag 11 juni 2012

Now the world knows your name


God eftermiddag!

Jag sitter i soffan och lyssnar på musik, därav Florence + The Machines och Olly Murs - skoldagen har varit bra - det är mycket avslutande nu inför det kommande sommarlovet som faktiskt är här om ynka 4 dagar!

I helgen har jag tränat två gånger, en gång i lördags tillsammans med min bror och Paula, då vi paddlade - och en gång igår då vi sprang 9 kilometer. Samt sovit över hos/och/med Paula - vi såg på Snow White and the Huntsman på bio, och umgicks!

Jag hoppas ni haft en underbar helg och måndag, kram!

1 kommentar:

  1. Hej du hurtiga människa!<3
    1.Sv: Ja, det skulle ha blivit ett mysigt litet projekt, men det funkar bra att bara filosofera och skriva ner berättelsen i hjärnan<3
    2.Sv: Det ska bli spännande att se dig också<3!
    3.SWATH verkar riktigt bra! Gråtfilm?<3
    4. Är "Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet" bra? :)<3
    Puss min ängel<3

    SvaraRadera