tisdag 15 maj 2012

I'll show you what I found


(Bild tagen av pappa)

Ovan ser ni en bild från tävlingen som jag var med på förra helgen, jag kan inte riktigt urskilja vilka (pojkar eller flickor) det var som precis skulle tävla - men jag vet åtminstone att det var ett långlopp!
Min helg och den hittills gångna veckan har sett ut såhär: 

I lördags hade jag en otroligt stillsam hemma dag, men besökte dock bibblan och lånade hem några böcker + en film (Downtown Abbey). Resterande delen av dagen spenderades framför tv:n och med en bok framför näsan.
I söndags var jag och min ena bror ute och sprang, när vi passerade Vättern såg vi att några vänner-och-klubbkompisar var ute och paddlade, så vi hängde på dem. Efteråt sprang vi hem igen och på kvällen åkte vi och fikade hos mormor och morfar.
I måndags (igår) var en helt vanlig skoldag och idag likaså. Dock är det ju faktiskt "lov" nu, vi är trots allt lediga i fem dagar, så passa på och njut av härligt väder (om ni har något) - eller mys med en film om inte. Ha kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar