onsdag 8 februari 2012

When I said, I'll never let you go.



Hej!

Så var ännu en skoldag slut, och jag sitter framför datorn och kikar runt lite.
På schemat idag fanns: So, biologi - där vi tittade på Hitta Nemo, biologin följdes av lunch och sedan svenska där vi tittade på ännu en film. Nämligen en brittisk version av författaren Peter Pohl's bok Janne, min vän (Peter Pohl har även skrivit bland annat Jag saknar dig, jag saknar dig - boken bakom filmen med samma namn.)

I övrigt denna eftermiddag har jag spelat piano och ska nu dra mig mot läxhögen.
Kram!

Notering: Jag återkommer med uppdateringar angående min dator och bilder etc. 

2 kommentarer:

  1. sv: Tack !! :D<3
    Det var super coolt att kunna göra sånna bilder XD
    SÅ var det med min gamla dator också och liksom alla mina bilder (över 3000 bilder) försvann :(

    Min dag har varit bra, hur har din dag varit ? :)

    SvaraRadera
  2. sv: Ush , ja det är verkligen surt :(

    Okey det lät ju bra :) <3

    SvaraRadera