måndag 6 februari 2012

- If I die, I want to still be me.



Hej!

Sitter framför datorn och surfar runt lite, ska dock överge denna om en liten stund och bege mig till vardagsrummet för Vetenskapens Värld.
I helgen har jag varit ute och åkt längdskidor en hel del, först här hemma i närheten och sedan i Nässjö.
Det var roligt och behövdes, med tanke på att jag ska åka på längdskidåknings-läger under Sportlovet - och att jag har nya skidor.
Dagen idag har varit som vanligt, med Matte, So, Hemkunskap och Engelska på schemat!

På bilderna ovan syns ett antal böcker som jag läser, har läst ut eller ska läsa.
Som t.ex., Pojkarna en Augustpris-tagare för bästa Svenska Barn-och Ungdomsbok och Hungerspelen - Trilogin, tre fantastiska böcker i samma serie skriva av Suzanne Collins i en volym.
Båda rekommenderas starkt.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar