söndag 19 februari 2012

300 inlägg!

Hejsan!

Jag sitter med iPaden i knäet och har kikat runt lite på olika hemsidor och bloggar en stund. Det är mycket att läsa, nu när jag varit borta i en vecka - och på tal om det, så är det här bloggens 300:de inlägg! Jag ska också meddela att jag ännu inte fått någon vidare information angående min dator, eller huruvida den kommer kunna lagas osv. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa! 

 Resterande delen av gårdagen tillbringades hemma där jag tog det lugnt och på kvällen satt vi i soffan och åt marängsviss medans vi såg på Melodifestivalen deltävling 3. Personligen tycker jag att Molly Sandén var bäst, men vem var er favorit? 

 Denna söndag har också spenderats hemma, där jag har läst och vilat upp mig - för imorgon börjar ju skolan igen. Hoppas att ni haft en fin helg och ett underbart sportlov! 
 Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar