måndag 16 januari 2012

Here we go again.


Hej!


Måndag idag och första skoldagen har redan passerat, det är lustigt hur fort tiden går.
Jag sitter här framför datorn och surfar runt lite, hade superplugg både igår och idag - eftersom vi har en hel hög med läxor plus två prov den här veckan^^
Dagen i övrigt har passerat i princip som vanligt, vi hade flourlackning och vår första hemkunskaps-lektion där vi fick göra fruktsallad - det är faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka i skolan och rutinerna igen, även om jag självklart uppskattar lov också!
På bilden ovan ser ni ett av mina nya inköp från helgen, en turkos ring - inhandlade också en blus och en T-shirt :)

Puss och Kram!

2 kommentarer:

  1. Vart köpte du ringen ? :)
    Jätte fin var den :D<3

    SvaraRadera
  2. sv: Okey ,Jag ska nog plugga en del och sedan träna lite också :) Men annars blir det nog en normal vecka :D Men såklart ska jag umgås med min familj också :)<3

    SvaraRadera