tisdag 17 januari 2012

The rose.

Some say love
It is a hunger, an endless aching need
I say love, it is a flower
And you it's only seed


Hej!

Jag kom hem från skolan för en stund sedan och har hittills bara tagit det lugnt, ska dock plugga lite alldeles strax.
Skoldagen har varit rolig, med endast tre lektioner kan man inte säga så mycket mer... vi startade med idrott där vi körde konditionstest, jag trodde att jag skulle avlida, med andra ord - det var jobbigt.
Resten av dagen flöt på i lugnt tempo, vi repeterade inför det kommande provet på franskan och hade en tävling på musiken.
Ikväll blir det träning, gissar på styrka - och så blir det trevligt att träffa kompisarna.

Kram!

Update: Jag har fixat lite med designen, och bytt färger etc. Vad tycks?

2 kommentarer:

  1. Svar: Jag vet inte riktigt vad jag ska svara, bara:
    "Jag kommer sakna dig!!!", fast det vet du ju redan :-P

    Hoppas din dröm om att bosätta dig i USA uppfylls!<3
    Puss

    SvaraRadera
  2. Sv:
    Klart vi kan! Men just nu så har jag fullt med böcker och hur mycket böcker jag än har så bär jag bara hem fler... ^^ That´s me :-P

    Du måste läsa "What happened to goodbye"! :D<3

    SvaraRadera