tisdag 6 december 2011

Santa Claus is coming to town.



Jag ser det snöar, jag ser det snöar...
 
...passar också ganska bra nu, för ÄNTLIGEN - efter lång väntan - har snön bestämt sig för att komma!
(Ni kan ju gissa hur glad jag var igår när jag satt vid frukostbordet och pappa berättade att det hade snöat under natten, ren lycka.)
Ovan ser ni  min lilla julkalender hemma hos mamma, den gestaltar sig i form av en tomte och gömmer godis.

Jag hade tänkt skriva mer, och om ni vill läsa detta, så klickar ni på klicka här:et som syns nedan.
Just det, jag skulle gärna vilja höra er åsikt om det är bättre med en klicka här länk, så att ni kan fortsätta läsa inlägget - eller, om det bara är till besvär och ni helst vill kunna läsa hela inlägget på en och samma gång.
Kommentera på!
Så, till min gårdag och min dag idag.

Skolan var som vanligt och efter att vi slutat hängde jag med Laura hem där vi pratade och drack Oboy.
 Runt 16.45 tog jag bussen hem för att göra mig i ordning inför lite hockey med Laura, Sofia och Isa.
Hockeyn var jätteskoj, tyvärr förlorade laget...^^

Skoldagen idag flöt på som vanligt, med undantag för att vi började 10.30 och bara hade Franska, KLT och Slöjd.
När skolan var slut gick jag hem och nu på kvällen har jag tränat!

Hoppas er dag varit bra!

Puss och Kram :-*


1 kommentar: