torsdag 29 december 2011

Northern lights - Cider sky.

Hej!

Klockan börjar närma sig tolv-tiden och jag känner att jag borde börja "ta tag i dagen" nu...
Hittills denna torsdag har jag bara tagit det lugnt, vaknade runt halv nio/nio och har läst ända sedan dess! 
På schemat idag blir det handla, laga mat och baka - för vi ska ha gäster ikväll.
Gårdagen spenderades delvis hemma, där jag bland annat beställde hem bilder som jag otåligt väntar på.
Jag var också hos Filippa där Beata var med, det var trevligt.
Ha en fin dag, Kram!

2 kommentarer:

  1. sv:Haha, jag tycker också om mellandagsrea ! :D
    Syns bara att man inte hade liite mer pengar så man kan köpa typ.. allt man ser! :D
    Det finns liksom jätte mycket snygga kläder nu i affärerna tycker jag:)

    Det låter jätte roligt :D
    Har gjort så med några gammla bilder från typ när min lillebror döptes och "roliga stunder" och satt in en del kort i en stor bok/pärm och då kan man ju kolla tillbaka och se bilderna :D haha , ha en bra dag !<3

    SvaraRadera