lördag 3 december 2011

Hand i hand, framåt.

 Klicka för att läsa vidare.

Hej!
Jag hade tänkt berätta lite om min dag, som har sett ut ungefär såhär:

Jag och Greta vaknade runt kvart i tio, vi gick upp och åt frukost och bestämde oss för att åka ner på stan.
Väl framme gick vi förbi stadsbiblioteket och jag lånade några böcker (se bilderna längst till höger och vänster).
Vi handlade också en del julklappar, och jag fixade klart nästan alla - det känns bra.
När klockan började närma sig 14.00 tog vi bussen hem till mig igen, dels för att det blåste och regnade och dels för att vi skulle hinna äta innan vi stack till träningen (simma).
När simningen var slut stack jag hem och här hemma har jag läst och slappat - och om en liten stund ska jag se en film!
Hoppas er dag varit bra! 

Puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar