lördag 10 december 2011

Amanda Fondell.


 Lär mer om min dag denna Lördag och om min gårdag, efter "hoppet".

Texten på bilden allra längst ner kommer från Night World; Nattens Döttrar.

Hej!
 
Tre dagar kvar till Lucia och snön har försvunnit, om man tittar ut genom fönstret ser man samma gröna gräsmatta som man såg i somras. Det är en aning deprimerande, faktiskt.
Själv sitter jag framför datorn och fryser (antar att jag får skylla mig själv när jag haft fönstret öppet.),
kikar också runt lite på Youtube.
Min gårdag var toppen, jag satt framför TV:n med skumtomtar som sällskap hela kvällen och följde Idolfinalen.
Både Amanda och Robin besitter stora talanger och är otroligt duktiga - men folket höll på Amanda. - Även om skillnaden bara var 2% av rösterna.
Dagen idag har gått i ett...,jag vaknade klockan 06.57 av att yngsta brodern väcker mig - och efter en stund lyckas jag somna om. På förmiddagen gjorde jag annars inget speciellt, jag läste lite med mera.
I eftermiddag blir det förmodligen Jubileumsmatchen i hockey mellan HV71 och Linköping och Nobelmiddagen.

Ha det bra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar