onsdag 16 november 2011

Breaking Dawn Part 1.


Jag kan ju börja med att berätta för er som inte vet, att jag en riktigt Twilight-nörd. 
(Det är nödvändigt att veta för att kunna förstå det här inlägget)
Dock trodde jag att jag hade "kommit över" Twilight en aning, det bevisades dock idag att det inte är sant.

Idag såg jag, tillsammans med Filippa på Breaking Dawn part 1. Det finns två ord för att beskriva mina känslor just nu; Depression och sorg.
Tyvärr kan jag inte avslöja så mycket mer än att filmen var så underbar, vacker, fantastisk och sorglig.
" We were supposed to be partners, remember?"  
Läs böckerna <----- ni förstår förmodligen filmerna ändå, men böckerna - åh - filmerna blir bara bättre när du läst böckerna. Det kan dock vara ett plus att ha sett filmerna före också, smaken varierar från person till person.
Filmen placerar sig på topp, dock ligger de andra relativt tätt på.
I och med att det är olika regissörer till alla fyra filmerna blir det ingen lik den andra - eftersom de är filmade från olika perspektiv.

Ett år kvar tills nästa film kommer ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar