fredag 11 november 2011

2011.11.11 - 20:30


Godkväll!
Sitter här med datorn i knäet och flackar med blicken mot TV:n.
Ska eventuellt sätta mig framför en annan TV strax, jag vill nämligen se på Idol.
Tänkte berätta lite om min dag alldeles strax, men först vill jag poängtera en sak...
Nämligen att det är den 11 november 2011, eller 2011-11-11.
Tog faktiskt kort på klockan (på mobilen) när den slog 11:11, men jag har inte tillgång till det foto just nu^^
One's in a life time.
Nu till min dag, som såg ut såhär;
08.00 - 11.30 : Började skoldagen med franska, efter det hade vi idrott där vi utövade Rysk folkdans.
  När idrotten var avklarad hade vi svenska, där vi jobbar med en uppsats och efter det var det lunch.
11.30 - 13.00 : Efter lunchen hade vi So, vilket är lite av "dagens höjdpunkt" - och det var tänkt att vi skulle arbeta om Kina, men det var väldigt många frånvarande, så vår So lärare tyckte att vi skulle gå igenom det en annan dag, då fler var närvarande.
I och med detta fick vi sluta 13.00
13.00 - 19.00 : Efter skolan var jag med Laura, vi fotade och hade skoj.
Sedan gick jag till stan där jag mötte familjen.

Hoppas ni haft en toppen dag! 

Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar