onsdag 5 oktober 2011

Onsdag och sovmorgon^^

Hej alla där ute!

Denna onsdagsmorgon har jag haft/har jag sovmorgon till 09.45 - så jag passade på att göra lite läxor!
Onsdagar är relativt lugna, vi har: So, Biologi, Svenska och Matte och vi slutar 14.15.
Imorgon är det studiedag och då ska jag var med Filippa och eventuellt Beata, det ska bli skoj - vi får väl se vad vi kan tänkas hitta på :)

Förresten, någon som vet hur man stretchar (stavas?) ryggen - (lite smått rolig fråga, men men^^)
Igår var det nämligen första inneträningen, riktigt trevligt om ni frågar mig, jag har verkligen sett fram emot det.
Självklart skulle vi köra cirkelträning (tycker det är ganska skojj faktiskt) men eftersom det var första gången på hundra år så är jag något stel idag *träningsverk* ;o

Ha en bra onsdag, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar