måndag 24 oktober 2011

Maybe this was the best after all?


Hej!

Hinner inte skriva så mycket... men tänkte i alla fall gå igenom dagen lite snabbt:
  • Första lektionen var SO - kändes som att jag bara var vid halvt medvetande... misstolka mig inte, jag hängde med på lektionen och så. Sak samma.
  • Dagen fortsatte med Teknik. Otroligt nog kändes det som att tekniken gick fort idag.
    (vid halvt medvetande som sagt)
  • Tekniken följdes av Kemi, där vi hade praktisk förhör.
    Kemin flög också iväg, antagligen för att jag tycker det är skojj + att lektionen faktiskt bara är 40 min.
  • Efter lunchen hade vi matte och efter matten Engelska.
    Helt ärligt så gick dagen, överlag, vääldigt fort. Särskilt för att vara måndag.
Nu ska jag packa och sedan läsa / se på tv.
Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar