torsdag 27 oktober 2011

Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag.

Hej!

Sitter framför datorn och tråkar mig. Ska alldeles strax lägga ner och sätta mig för att läsa denna boken ---------------------------->

Pappa kommer om en stund, han ska nämligen lämna några böcker som han hämtat ut åt mig på bibblan.
Den ena är House of Night: Uppvaknandet och den andra Forever, den tredje (och sista) delen av serien om Grace och Sam de två tidigare böckerna heter Shiver och Linger.
Har för mig att jag läste ettan; Shiver, på svenska och att jag har läst tvåan; Linger, på engelska. Forever är i vilket fall som helst på engelska.

Dagen idag har varit rolig. Skrattat mycket och återigen tänkt på vilken tur jag har som hamnat i en så underbar klass.
Torsdagar är som sagt väldigt långa dagar. Vi går från 08.00 till 15.40.
Så vanligtvis brukar jag tycka att torsdagar är rätt långtråkiga, men inte idag. Antar att det är för att jag börjar bli van + att lektionerna de flesta lektionerna faktiskt är hyfsat roliga! 

Ha en bra kväll!

Puss.

2 kommentarer:

  1. Oh , den boken är bra !
    Hahahaha , johanna , jag tror dagen blev bra för du träffade mig i ca 10 minuter ;) . Lika så , du förgyller min vardag , ett gott skratt är aldrig fel ;)
    Puss på dig / majbjörn ;) ♥'

    SvaraRadera
  2. Har du inte läst den än??? :O

    Puss!
    Filippa

    SvaraRadera