måndag 31 oktober 2011

Happy Halloween!

Bild tagen Härifrån.

Hej!
Börjar detta inlägg med att säga; Glad Halloween - hur har er dag varit?
Själv hade jag i princip inte en tanke på att det var Halloween idag... hade för mig att det var i helgen som kommer?
Aja.
Min dag har sett ut ungefär såhär:

Jag vaknade och åt frukost med äldsta lillebrodern.
Lite senare på förmiddagen såg jag filmen Frida - som handlar om konstnären Frida Kahlo och hennes liv samt verk. Väldigt bra! 
Jag pausade filmen halvvägs och fixade lunch åt oss båda och sedan såg jag den andra halvan av filmen.
Efter det tog jag bussen till pappa.
Väl hemma här har jag mest tagit det lugnt! :)
Ha det bra!

Puss.





1 kommentar:

  1. Sv: Brukar inte klaga på mina smeknamn, men känner att en "massproducerad geléråtta" inte är så smickrande. Kalla mig hellre för spunnet socker, det är ju trots allt gått. ;)

    Wow, vi har samma rubrik :) Var tvungen att kolla vem som publicerade inlägget först... och... Grattis, du vann med 2 minuter. Alltså har jag härmat DIG. Ursäkta mig ;*

    Puss din "bimbo-geléråtta" <-- kan ju dra till med bimbo också, är ju ändå massproducerad -.-

    SvaraRadera