måndag 12 september 2011

Boktjuven!

Hejhej.

Ledsen för att det inte blivit så mycket uppdatering de senaste dagarna - men har haft ganska mycket att göra!
Såhär såg min helg ut:

I lördags: Kom farfar och släkten på kalas - jag och pappa lagade mat halva dagen!
I Söndags: Var jag ute och gick med farfar, min ena lillebror och pappa. Senare på eftermiddagen gick jag och Filippa på step och på kvällen slappade jag och pluggade lite!
Idag (måndag): Skoldagen var i princip som vanligt förutom att det var teater på förmiddagen - så vi missade tekniken och kemin!

Har precis avslutat min läxhög och ska ta och sätta mig framför pianot - ska baka chokladbollar lite senare också!
+ Att jag planerat att läsa lite i Boktjuven - jag vet inte hur länge jag hållt på med den boken - riktigt bra är den i alla fall!

Puss :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar