fredag 12 augusti 2011

Whatever color she wears that day, silly.

Tiden bara flyger förbi och snart är det dags att dra på sig höstkläderna och sätta sig i skolbänken igen.
Nåja, i vilket fall som helst så är det (om runt en och en halv vecka) dags att återvända till skolan - att ha sommarlov har varit grymt skönt och avkopplande, det är någonting man alltid ser framemot - men lika mycket som jag längtat efter sommarlov har jag längtat till skolan med.
Ny skola, ny klass och nya människor! :)

Nu till ett helt annat ämne.
Dagen idag har varit lugn, jag har städat hela lägenheten - dammsugit, skurat, dammat, plockat i ordning och lite sådant... var nere en liten sväng på stan också, bröderna skulle klippa sig och jag handlade lite smått och gott.
Annars ikväll ska jag kanske se på en film som pappa tänkte se... vi får se, jag kanske tar med mig en bok till soffan!
Ha en fortsatt bra kväll och helg!

Puss 

2 kommentarer: