lördag 20 augusti 2011

Never mind, I'll find somone like you.

Hej!
Ligger i sängen och lyssnar på musik och läser Fruits Basket!
Egentligen borde jag inte börja på någon ny bok, för jag har redan fem andra böcker på gång och åtta/nio böcker reserverade på stadsbiblioteket.
Tänkte att jag skulle läsa ut alla böcker jag hade innan jag började på några nya, tydligen funkar inte det...

Om bara två dagar (idag inräknat) börjar skolan... det är helt sjukt hur snabbt sommarlovet har gott, känns som det var nyss vi stod i kyrkan och egentligen är det nästan två och en halv månad sedan!
Det gör egentligen ingenting, för jag har sett fram emot att börja skolan igen... (det är ju ny skola och ny klass), det är bara synd att det dröjer ett år tills nästa sommarlov. Förhoppningsvis kommer det året gå snabbt!
Vi hörs!

Puss

1 kommentar:

  1. Det går så fort att du knappt kommer att märka det! Tiden bara rinner iväg, vilket är lite sorgligt, eftersom tiden på Junedal kommer vara ute för mig inom kort (känns det som) :(

    Pussssss
    /cupcake

    SvaraRadera