fredag 15 juli 2011

Ta bort bloggen

Fick sånt ryck och tror jag ska ta bort bloggen - jag får fundera lite på det.
Jag vet inte varför, men jag känner mig ganska färdig med det här med att blogga. Jag får liksom inte ut något av det längre. 
Alltså, det är fortfarande ganska kul och blogga och lägga upp bilder och sånt - men ibland blir inläggen lite halvseriösa och man har noll inspiration och ja... då är det svårt och skriva ett inlägg som faktiskt handlar om något... hehe :) (tror dom flesta bloggare har varit med om sånt) 
Jag kanske startar en ny blogg om ett tag... vi får se...'
Den här bloggen står i alla fall kvar tills ikväll/imorgon/övermorgon, tror jag, ha en fortsatt bra dag / Puss 

2 kommentarer:

  1. Neej Johanna inte ta bort din blogg!! Jo visst måste men det är allt bra med dig? :) <3

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är det jag tycker inte att du ska ta bort bloggen känner du inte för att blogga behöver du ju inte det och så blir du kanske bloggsugen någon gång ibland Kram Beata :) <3

    SvaraRadera