onsdag 13 juli 2011

Jag har en miljard saker att berätta...

...men jag kan inte berätta allt i ett inlägg - så jag får dela upp det lite!
Ska ladda ner en massa bilder till datorn också, men det kan jag inte göra nu - utan det får vi ta när jag kommer hem - därför kommer jag inte uppdatera så mycket förrens kanske, på måndag/tisdag eller nåt sådant där! Hoppas det går bra :)
Här kommer i alla fall en kort sammanfattning av den senaste veckan:

I onsdags förra veckan åkte i till min farfar, där stannade vi ända tills idag! Under veckan hos farfar har vi fiskat, bakat och badat.
I måndags var vi ute och fiskade med båten - vi drog med kastspö efter båten - rätt som det var fick jag napp, (det är en låång historia och jag tar det mer i detalj när jag kan ladda upp foton till de också), i vilket fall som helst, så tillslut drog vi upp en gädda som vägde runt 3 kilo!
Jag har bakat två smultrontårtor, två sockerkakor och muffins och vi har badat nästan varje dag!
Idag runt fem-tiden åkte vi till Stockholm och nu är vi framme (vi kom fram runt nio).

Hoppas ni haft en rolig vecka - vi hörs, Puss

1 kommentar:

  1. Sv: Jag ska hälsa grattis! Jag vill också shoppa (fast jag redan gjort det-.-) !


    Gud ja, 2 ggr /veckan aerobics??? Vad sägs? <333
    PUSS.
    F

    SvaraRadera