måndag 4 juli 2011

Bildbomb 2






På måndagen åkte vi och klättrade med två andra familjer (tre om man räknar dom vi bodde med)!
Klättrade tyvärr bara en gång...
Det var 30-35 grader i princip alla dagar, så efter klättringen åkte vi och badade!
Dagen därpå åkte vi och kollade på en botanisk trädgård, det var Otroligt vackert!
Vi träffade en av familjerna vi klättrat med där av en slump, så vi bestämde att vi skulle åka och bada!
Fjärde dagen av semestern skulle vi klättra igen, mamma, äldsta lillebrorsan och två andra ur familjen vi bodde med gick en "via ferata"! Klätterväggen låg intill en strand och flod, så när man inte klättrade kunde man hitta på en massa annat. Jag satt i bagaget och läste, hehe'

- Det kommer fler inlägg om resan till Frankrike, men inte just nu! Jag fortsätter förmodligen imorgon! Puss

2 kommentarer:

  1. Åh jag hoppas att du har haft det underbart roligt! Det ser ju helt fantastiskt ut! Jag blir avundsjuk! Vf är jag så sugen på att åka till Tyskland av alla ställen, shoppa i Berlin liksom ;) Och Frankrike, OMG! Vad jag längtar till Taizé :)<333 Du får ha det så underbart bra nu, vi ses någon gång i Augusti:)
    Love
    Filippa

    SvaraRadera