lördag 4 juni 2011

Det är den jag väljer att vara, som gör mig till den jag är!

Jag säger bara en sak: Sssooollll :D 
Dagen idag har varit toppen, sov ut på morgonen, lite senare på förmiddagen efter frukost stack vi till Axamo där vi var i några timmar och badade och solade, sen åkte vi hem och åt lunch, efter det drog vi till bio:n för att se Kung Fu panda 2 - den var jätte bra! ;) Nu har vi varit hemma ett tag och precis käkat jordgubbar, sitter och läser fortsättningen på boken Om jag stannar
De tre senaste böckerna jag läst/läser heter Gossip Girl - 3 x Carlyle, Hål i huvudet och När jag lät dig gå (som jag läser just nu...)
Igårkväll satt jag och pappa uppe och kollade på Australia, trodde faktiskt inte att den skulle va sådär jättebra, men det var den! :)
Ikväll blir det tv:n som gäller, tror jag, kanske sitter och läser också! 
Morgondagen är inte planerad, än, men vi ska förmodligen (99%) åka och bada igen!

Puuss

1 kommentar:

  1. Ja det gjorde du verkligen. Jag läser hål i huvudet nu den är superbra!

    SvaraRadera