tisdag 31 maj 2011

NATURDAG!


 Liten bild på mig idag, har på mig mina höga shorts också!
Idag har det varit naturdag, jag ska försöka förklara vad det är för något:

Varje år så har vi en naturdag i skolan, det är sexorna som står för aktiviteter!
De olika klasserna (i år A, B och C (jag är i A)) är på olika ställen i stadsparken, man delas in i grupper i klassen och varje grupp ska komma på en aktivitet.
Vi i min grupp (jag, Isa och Jonna) hade Doobidoo med vattenballonger, de yngre fick kasta vattenballonger på oss om de kunde sjunga en låt som artisten vi visade dom gjort.
Vi hade sjukt bra tur med vädret! SOL HELA DAGEN OCH 25 GRADER, UNDERBART!
Hehe, tror t.o.m med jag blivit lite brunare ;)
Iaf, had en TOPPEN dag!
Om en liten stund blir det träning, men först ska jag lääsa, hehe ;)

Puuss


3 kommentarer:

  1. Sv: det är inte alls omöjligt att jag kommer göra! :)

    SvaraRadera
  2. Låter kul :) Ja, super varmt idag,och jag skulle cykla upp till Mariebolivs, eller månhallen... skitjobbigt!!!
    /Filippa

    SvaraRadera
  3. Haha då blev ni blöta eller+ Klart att vi ska slå dem!! :) <3

    SvaraRadera