söndag 29 maj 2011

It's the heart, afraid of dancing, that never learns to dance.

Saknar, Saknar, Saknar. Vill tillbaks...
Känner att bloggen behöver lite nytt. Jag suger verkligen på att ta bilder, alltså inte på det sättet att jag är dålig på det, utan att jag aldrig orkar plocka upp kameran och fota' måste bli ändring på det!
Iaf, fler bilder och ny header. Den gamla är så --.
Och så tar jag alltid bilder som är tagna för ett tag sen, så samma bilder återkommer hela tiden.
Det var bättre i början, då hade/tog jag fler bilder. Aja, ska ändra på det!

Till ett annat ämne... grattis på morsdag, söta mamma! 
Självklart var ju bröderna tvungna att hoppa in på mitt rum klockan sju. Gissa om jag blev irriterad -.-'
Eftersom dom redan väckt mig, så gick vi upp och firade mamma.

Kram 

1 kommentar: