fredag 20 maj 2011

Det är fredag :D

Äntligen fredag'
Skönt med lite paus, denna veckan har varit full med saker! 
Bland annat har jag haft idrottsdag, varit med kompisar, gått på musikal, planerat naturdag osv. 
Inget negativt med det ;)
Aja, idag har jag som sagt planerat naturdag, är i samma grupp som Isa och Jonna, kmr bli skojj tror jag, om inte så blött i alla fall :P
Ikväll är det väl final i Talang 2011?
Har för mig det i alla fall, det blir väl titta på det i såna fall och bara ta det lugnt och mysa! Äta tacos och ha skojj :)
Imorgon drar vi till farmor, ska bli skoj de med!
Får se om jag bloggar mer ikväll :*

Puuusss

4 kommentarer:

  1. Haha jaa det skulle jag verkligen :) Sitter och tittar på det nu :D <3

    SvaraRadera
  2. Haha han ska alltid vara så märkvärdig när han ska hålla tal. Joo det var kul att var fadder men det fanns ju speciella elever. Hmm jag nämner inga namn :D Jag gillade han Michael Jackson killen men annars var det väl sådär vad tycker du själv? :) <3

    SvaraRadera
  3. Dagens blogg är uppe nu , ta en titt och se om det blev du ! :)

    http://juliieeh.blogspot.com/2011/05/dagens-blogg-ar-har-d.html#comments

    <3:D

    SvaraRadera
  4. Missade talang ;) Vem vann? :D <3

    SvaraRadera