måndag 2 maj 2011

Bilder











Lånade mammas systemkamera och fotade lite, var tvungen och passa på när hon sa ja :)
Dagen idag har varit lugn, redovisat ABBA i skolan och lite sånt, haft skojj'
Jag och Fia målade av hela klassen på ett papper och gjorde lite saker och sånt, meningen var att vi skulle göra en video, men så, när vi skulle publicera den på facebook så stod det att det inte gick'
Fick seriöst damp... aja, hade skojj med henne igår iaf :)
Har suttit vid datorn ganska länge så ska nog släppa den strax och ta och göra nåt annat!
Klicka på bilderna för att göra dom större!

Puss

3 kommentarer:

  1. hihi , har bara sett i rymden finns inga känslor , sikken bra film :D
    oh , vad fina bilder du har tagit :D ♥

    SvaraRadera
  2. Sv: Klart jag också siktar på A :)
    Okej, jasså, ja vi har hm.. till m (?)
    K och L är ju mitt arbetslag, haha!

    Ok, men då blir jag väl inte din fadder, men shit då blir ju jag fadder till de som ska gå i sär klass,,,

    SvaraRadera
  3. sv: Tack Härliga bilder. Hoppas redovisningen gick bra :) <3

    SvaraRadera