söndag 15 maj 2011

Azerbaijan

Då vann alltså Azerbaijan (stavas?) ESC!
Bra eller dåligt? Var det rätt att dom vann?
Saade kom ju i alla fall trea, bästa placeringen sen 99 :)
Synd bara att han inte vann, trodde faktiskt att han skulle göra det ett tag, när han låg etta.
Men nej, Azerbaijan, Ukraina och Italien var ju tätt i hälarna hela tiden.
Ett tag pallade jag inte kolla mer, så jag gick ner till mamma som satt på den andra tv:n (hon kollade inte på ESC), självklart missade jag ju Azerbaijan, så hörde faktiskt inte deras bidrag och kan därmed inte avgöra om dom var värdiga en första plats elr inte.
Som sagt, vad säger/tycker ni? Var det rätt att dom vann? 

Puss :*

1 kommentar:

  1. Under hela festivalen så tyckte jag att väldigt många var jättebra,ändrade mig när Saade sjönk på prispallen XD haha, så nu i efter hand tycker jag att de inte skulle vinna XD
    /Filippa

    SvaraRadera