fredag 13 maj 2011

7J

Skrev ett inlägg yesterday men det verkar som om det försvunnit :O Aja, får väl skriva om det då'
Igår fick vi våra nya klasslistor och jag kom i 7J, 7Johanna ;)
Kom tsm med söta Fia och Isa, jättennöjd!

Har sett fram emot den dagen så länge, o så igår så var den här :*
Det var bara vi tre som kom från sexan på vår skola, fast det var ganska skönt, då får man ju träffa många nya :)
Iaf, är suupernöjd med min nya klass, fast om jag kommit i 7K hade jag fått en kompis + några till som faddrar, nu blev det ju nt så.... Filippa, du kmr få det bra med nya 7K också, jag lovar<3

Var på stan idag efter skolan med Fia, köpte en ring och ett blått linne (med spets där bak) på New Yorker och en magtröja och en brun "sidväska" på Monki :)
Är nöjd/glad över det med!
Bilder kommer, ha en bra fredagskväll och helg, kraam :*

2 kommentarer:

  1. Verkar som en bra klass 7 "J" ;))

    Det är väl den bästa bokstaven eller vad tycker du ? :D <3

    Btw, lust att va med i dagensblogg tävling ? :D
    direktlänk; http://juliieeh.blogspot.com/2011/05/dagensveckans-blogg.html#comments

    SvaraRadera
  2. Sv: Hahha, ja det får jag säkert! Du får hälsa alla blivande k:are att jag är supersnäll :D ;)
    Puss

    SvaraRadera