lördag 9 april 2011

VI SÅLDE SLUUUUT

Haha, jag och Isa och Isa stod och sålde från halv åtta på morgonen till elva, och vi lyckades SÄLJA SLUT!
Jag är så glad. I slutet trodde jag seriöst att jag skulle dö, det var skittrist och jag var hr trött som helst :S
Men vi klara det ;)
Taack älskade Alice för alla fina kommentarer, och tack alla andra med!
Vad bra att du tkr att min blogg är bra'

Sitter och läser lite och lyssnar på musik, känner egentligen för att sova...
ursäkta för att jag inte laddar upp så mycke bilder, men hittar ingen bra (A'
Anyway, här kommer en :)
Saknar Åre hur mycke som helst :(

1 kommentar:

  1. Varsegod älskade Johanna <3
    Såklart jag ger dejj fina kommentarer, för du är ju fiin <3 :]
    Jg förstår verkligen att du saknar Åre för jag sitter själv ofta och tänker på Sälen ;]
    Skönt att ni sålde slut ;D När jag var där med Nora, Gabby, Carro, Flippos och Elsa så tog det mke längre tid innan vi sålde slut fast en annan gubbe sa att det var en dålig torgdag så man får skylla på det ;]
    Ha det gott, igelkott <3

    SvaraRadera