onsdag 13 april 2011

I saw our names forever painted in the sky

Lite udda rubrik men anyway.. hah, finns dom som stör sig på att jag säger anyway hela tiden xd
Tänker inte sluta'
Behöver seriöst ny dator, den flashar, segar sig och tangentbordet är helt segt. Aja, kan vara glad man har en dator ens, finns ju dom som inte har liksom
Dagen idag:

Svenska nytt skriv"projekt", matte procent, träslöjd samma sak som jag hållit på med i 100 år, lunch, svenska igen, no och so.
Onsdagar är ganska roliga, fast fredagar är ju härligare:)
Dagen då jag tar helg'

Ska ta och göra nåt annat nu. Kanske franska eller läsa lite kanske x'd
Vill gratta min Älskade pappa i efterskott med <3 Älskar dig, puus <3

4 kommentarer:

  1. Hej Hej :)
    Fick en kommentar från någon i din parallellklass som sa att hon kände/visste vem du var (kmr inte ihåg) och att hon brukar se mig på Junedal. Tyvärr stod det inte vem det var ifrån, har du någon aning???

    (nyfikna jag!) :)
    Kolla in min frågestund!
    Pussar /Filippa

    SvaraRadera
  2. roligt med träslöjd , själv har ja sy ;)
    Fast ja tkr de e roligare med trä.. vi har värsta konstiga läraren jue ! :O
    Vad gör du i slöjden ? :D

    <3

    SvaraRadera
  3. SV: Mitt ph kostade 1000:- eftersom det inte är photoshop cs, utan den mindre verisionen elements.

    OMG! Har du fått ett ph utan att installera det ;O

    Säg inte att det är cs5 för då spyr jag av svartsjuka!!!!
    Puss
    /F

    SvaraRadera
  4. SV; aha, okej vad roligt ! :DD

    <3

    SvaraRadera